Klagomålsförfarande - Maja Magazines

Klagomålsförfarande

För en bekymmersfri läsupplevelse


Vårt Löfte till Dig

På Maja Magazines strävar vi efter en felfri service, från beställning till det ögonblick då din favorittidskrift landar i brevlådan. Trots det kan det hända att något inte går helt som planerat. Eftersom din tillfredsställelse är vår högsta prioritet har vi en tydlig process för att lösa eventuella problem snabbt och rättvist.


Hur du lämnar in ett klagomål

  1. Om en tidskrift är skadad, inte har kommit fram, eller om du har andra synpunkter på vår service, vänligen meddela oss omedelbart. Ju fler detaljer du kan ge (som ditt ordernummer), desto snabbare kan vi hjälpa dig.
  2. Det enklaste sättet att lämna in ditt klagomål är att skicka ett e-postmeddelande till majamags@engelskatidskrifter.se.
  3. Vi bekräftar mottagandet av ditt e-postmeddelande och strävar efter att ge ett innehållsrikt svar och en passande lösning inom 14 dagar. Vårt mål är alltid att hitta en lösning tillsammans med dig.

Vi litar på att denna process ger dig tydlighet och hoppas på en trevlig och långvarig relation med dig som tidskriftsälskare.